Case

Samsung

Boost je business met account-based marketing

Multinational Samsung was op zoek naar een manier om meer te verkopen aan grote bedrijven. Onze oplossing? Account-based marketing.

header case SIG Air Handling Corporate branding als sleutel tot groeisucces

Case

SIG Air Handling

Corporate branding als sleutel tot groeisucces

In het kader van haar ambitieuze groeistrategie besloot SIG plc haar Belgische dochterbedrijf te hernoemen en alle HVAC-activiteiten te verenigen onder een nieuw internationaal merk: SIG Air Handling.

Case

Eternit

De TECTA-lei, van productlancering tot blikvanger

Dak- en gevelspecialist Eternit ontwikkelde een revolutionair, nieuw product: de TECTA-lei. "Dé lei van de toekomst", brieften ze met een dossier vol cijfers en research. Maar hoe overtuigen we architecten, aannemers en consumenten daarvan?

Actie van Ceres om het nieuwe product Nordic in de markt te zetten.

Case

Ceres

Nordic, de magische lancering van een nieuw product

Er pronkt een nieuw product in de rekken van De Warme Bakker: Nordic-brood. Wat begon met een naam en nieuwe bloemsoort, groeide snel uit tot een magisch succes.

Letter uit het nieuwe logo van UNITED CAPS, na de nieuwe merkpositionering van het bedrijf

Case

United Caps

Rebranding en herpositionering als basis van een internationale groeistrategie

Het nieuws over de nieuwe groeistrategie van UNITED CAPS werd wereldwijd opgepikt, met als resultaat een indrukwekkend aantal kwalitatieve artikels in on- en offline media. Een geslaagd voorbeeld van b2b-marketing.

De nieuwe website van Ceres als b2b-marketingvoorbeeld: een b2b-website met gepersonaliseerde content en acties voor bakkers

Case

Ceres

Hoe een goede contentstrategie het verschil maakt in b2b-communicatie

Het recept voor de nieuwe benadering van Ceres in de bakkersmarkt werd enthousiast onthaald door de doelgroep en de medewerkers. Maar daar laten we het niet bij …

Case

F-Secure

Marketing automation: multinational herpositioneert zich in 11 landen

Internationale cyberbeveiligingaanbieder F-Secure wilde via marketing automation zijn nieuw product promoten in 11 landen. Dat deden we zó.

Case

Ruukki

Dubbel zoveel leads dankzij slimme lead nurturing-campagne

Een uitgekiend gegevensbeheerplatform en een succesvolle leadnurturing-campagne. Meer had Fins dakenspecialist Ruukki niet nodig om zijn leads te verdubbelen en zijn processen te stroomlijnen.