Van werkkoffer tot reiskoffer: hoe verkopers stimuleren
Hoe CTS erin slaagde haar verkopers te stimuleren? Dankzij een uitgekiend online wedstrijdsysteem met een geautomatiseerde mailflow. En een teasend stop-motionfilmpje. Kijk zelf maar!
Boost je business met account-based marketing
Multinational Samsung was op zoek naar een manier om meer te verkopen aan grote bedrijven. Onze oplossing? Account-based marketing.
Corporate branding als sleutel tot groeisucces
In het kader van haar ambitieuze groeistrategie besloot SIG plc haar Belgische dochterbedrijf te hernoemen en alle HVAC-activiteiten te verenigen onder een nieuw internationaal merk: SIG Air Handling.
Een merk in de markt zetten voor b2b én b2c
Van een lokaal geprezen naam naar een nationaal premiummerk. Charles – gekend voor charcuterie, salades en bereide maaltijden – belandde in het hoogste schap, zowel bij retailers (b2b) als consumenten (b2c), dankzij een geslaagde herpositionering: uniek, herkenbaar, kwalitatief. En extreem smakelijk!
Je employer brand uitbouwen
Autotoeleverancier MDC Power zocht een manier om meer gekwalificeerde sollicitanten aan te trekken. Omdat het bedrijf tamelijk onbekend was als werkgever, lanceerden we een employerbranding-campagne. Die bleek een groot succes.
De TECTA-lei, van productlancering tot blikvanger
Dak- en gevelspecialist Eternit ontwikkelde een revolutionair, nieuw product: de TECTA-lei. "Dé lei van de toekomst", brieften ze met een dossier vol cijfers en research. Maar hoe overtuigen we architecten, aannemers en consumenten daarvan?
Nordic, de magische lancering van een nieuw product
Er pronkt een nieuw product in de rekken van De Warme Bakker: Nordic-brood. Wat begon met een naam en nieuwe bloemsoort, groeide snel uit tot een magisch succes.
Rebranding en herpositionering als basis van een internationale groeistrategie
Het nieuws over de nieuwe groeistrategie van UNITED CAPS werd wereldwijd opgepikt, met als resultaat een indrukwekkend aantal kwalitatieve artikels in on- en offline media. Een geslaagd voorbeeld van b2b-marketing.
Hoe een goede contentstrategie het verschil maakt in b2b-communicatie
Het recept voor de nieuwe benadering van Ceres in de bakkersmarkt werd enthousiast onthaald door de doelgroep en de medewerkers. Maar daar laten we het niet bij …
Marketing automation: een multinational herpositioneren in 11 landen
Internationale cyberbeveiligingaanbieder F-Secure wilde via marketing automation zijn nieuw product promoten in 11 landen. Dat deden we zó.
Dubbel zoveel leads met slimme lead nurturing-campagne
Een uitgekiend gegevensbeheerplatform en een succesvolle leadnurturing-campagne. Meer had Fins dakenspecialist Ruukki niet nodig om zijn leads te verdubbelen en zijn processen te stroomlijnen.