Strategie

Merkstrategie

Hoe maak je als merk het verschil en creëer je meerwaarde in het werk en leven van je klanten?

Inbound marketing

Hoe trek je meer leads aan en hoe help je ze in hun zoektocht naar oplossingen?

Content strategie

Hoe gebruik je content om je klanten te helpen en je marketingdoelen te bereiken?

Branding

Merkpositionering

Wie ben je, waar sta je voor, hoe maak je het verschil en waarom is dat belangrijk voor je klanten?

Brand design

Hoe breng je je merkwaarden over zonder woorden en hoe zorg je voor een herkenbare grafische stijl in alle kanalen?

User interface design

Spreek de taal van je klanten en creëer een digitale omgeving waarin ze zich thuis voelen en intuïtief hun weg vinden.

User experience design

Hoe beter je klanten begrijpt, hoe beter je ze kan helpen. Zorg dat ze niet verdwalen in je digitale doolhof.

Creatieve concepten

Een goed idee maakt altijd het verschil. Al de rest is theorie.

Digital marketing

Marketing Automation

Hoe kan je campagnes en communicatiestromen automatiseren en ervoor zorgen dat iedereen de juiste boodschap op het juiste moment krijgt?

Lead management

Wat doe je met de leads die je hebt gecreëerd? Hoe ga je ze kwalificeren en verder converteren en hoe meet je dat allemaal?

Web

Hoe maak je van je website een klantenmagneet en een performante salestool?

SEM

Hoe zorg je ervoor dat je door de juiste mensen gevonden wordt en hoe kan je content promoten om nog meer leads te genereren?

Social media, influencer marketing en PR

Hoe bereik je mensen die jouw merk kunnen promoten en wat willen ze hiervoor in de plaats?

Sales enablement

Sales enablement strategie

Meer verkopen en minder werken, het kan door een strategie, proces en tools.

Sales enablement tools

Hubspot sales Hub + CRM
Showpad

BBN Navigator: Strategy, creative, connection, activation

De Navigator-methodologie als startpunt voor jouw b2b-communicatie

Elke BBN-partner, waar ook ter wereld, gebruikt de Navigator-methodologie als basis. Deze geïntegreerde b2b-toolset is ontwikkeld door verschillende partners met jarenlange ervaring en uiteenlopende expertises. De methodologie is zonder meer uniek.
Navigator loodst ons feilloos door alle b2b-uitdagingen, van merk- en contactstrategie tot de uitwerking van campagnes.

De Navigator-methodologie als startpunt voor jouw b2b-communicatie

Elke BBN-partner, waar ook ter wereld, gebruikt de Navigator-methodologie als basis. Deze geïntegreerde b2b-toolset is ontwikkeld door verschillende partners met jarenlange ervaring en uiteenlopende expertises. De methodologie is zonder meer uniek.
Navigator loodst ons feilloos door alle b2b-uitdagingen, van merk- en contactstrategie tot de uitwerking van campagnes.

Een workshop?Goed idee!

Een workshop is de ideale manier om te kijken waar je staat en welke puzzelstukken nog ontbreken om je doelstellingen te bereiken. Afhankelijk van je noden stellen we een workshop samen op maat van jouw team.

Meer weten?

Een workshop?Goed idee!

We leggen samen de basis voor het succes van jouw merk. En je krijgt concrete bouwstenen en richtlijnen om doeltreffend te communiceren met jouw doelpubliek.

Meer weten?